Tuesday, November 22, 2011

~Kami sangat Teruja::Congrats Harimau Muda~

Assalamualaikum..:-)
Salam 26Zulhijjah..:-)


Teruja sungguh tengok final sukan sea malam tadi
Harimau Muda vs Garuda..fuhhhhhhh..memang
bisingla..semua duk jerit-jerit..yang selama nie
tak pernah nak layan bola pun duk sibuk-sibuk
tengok no jersi n duk hafal nama..siap kutuk-kutuk
ag nama pemain lawan  yang nama entah apa-apa
memang bila da keterujaan melampau begitula jadinya
confirmla Khairul Fahmi n Badrul Bakhtiar yang orang
duk ingat-ingat duk kenal-kenal kan..yang lain cam kurengla 
apatah lagi masa penalti Khairul Fahmi penyelamat dengan
sepakan Badrul Bakhtiar yang membolehkan kita champion!!!
so congrats untuk semua team Harimau Muda..moga terus
cemerlang..gemilang dan terbilang..:-)


cantik r..we win!!!



p/s::sangat teruja jerit..maki-maki..sampai semua ilang suara..tekak pun sakit..jom minum air asam jawa..hahahahaha


teet::ujan sudah mula turun tanpa henti..mendung jeak hari..serasa hari sentiasa pagi..:-)

5 comments:

  1. wahhh..tentu bergegar abis satu umah tu sewaktu gol bila 3 org awek memberi sokongan n menjerit kegirangan...he3333

    ReplyDelete
  2. peh best giler tengok semalam dah ler depan umah nie dak indon jer sebelah umah org m'sia peh kalau besorak tu hahaha ko dengar aku sorak aku dengar ko lak sorak...hahahah puas hati ku. depa ni kena ajo cam tu je....ari keje dengan penoh semangat.lalalalalalalla

    ReplyDelete
  3. sakit tekak jugak ni sbb jerit2 mlm td..hehhee..teruja kan tgk smlm, mmg tragik gila..akhirnya menang juga..yeahh..harimau muda boleh!

    ReplyDelete
  4. Damha..tau xpe..yg berdua 2 la duk jerit hingar bingar jadinyer..pea pun puas ahti sgt..he3

    Cik Kasut..tau xpe..cam 2 la nak kena ajar diorg semua 2..hahahahaha

    Yana...tau xpe..mmg debo2 mlm td..sib bek juara gak..fuh seram2..huk3

    ReplyDelete

~Doakan Jue capat kaya and banyak duit yea..muahahahaha~

~Tolong Jue click ye all..LOVE u more~