Friday, November 1, 2013

~Kenyataan & Pilihanku~

Assalamualaikum..:-)


Bukan maksudku...cuma untuk apa lagi kan??kita masing-masing dah ada jalan hidup kita sendiri..kita yang memilih untuk mengakhirinya...serasanya tidak perlu lagi any connection between us..sy selalu doakan awak bahagia..even bukan dengan sy sekalipun..awk tetap yang terindah dalam hidup sy..itu sy memang tak nafikan..thanks masih contact sy..tp sebaiknya..tidak lg selepas ni..coz kisah kita da lama tamat..saya da lama tutup buku..sy da lama dulu maafkan awk..

Cuma sesekali terasa kecewa dtg menganggu tapi tu semua adat..mn de perpisahan yg tak menyakitkan..walau mcm mana sekalipun cara berpisah..luka tu tetap ada..moga kita berdua akan bahagia even tidak ditakdirkan utk bersama..now just my new story..

MAAF..bukan maksud saya..cuma bg saya...lebih baik begini..thanks still bertanya khabar even sesekali..its ok..thanks jugak tanyakan perihal mak sy..sgt sy hargai..awk memang adalah dari yg terbaik..itu sy xnafikan jugak..thanks a lot coz pernah sygkan sy..juga pernah kongsi segala-galanya dgn saya..halalkan dan maafkan segala salah dan dosa sy..moga awk selalu bahagia dan dilindungi-NYA.











p/s::ingatan pada dia selalu datang..satu doaku..moga dia selalu bahagia..:-)

2 comments:

  1. Itulah sebaiknya. Minta maaf dan maafkan. Wina pun baru dapat maafkan seseorang tu.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  2. Wina..jue da lama sgt maafkan dia dulu lg...cuma hti..masih lg la rasa terkilan..tp terima semua Qadar n Qada' Allah..maybe de hikmah terbesar menanti..InsyaAllah...:-)

    ReplyDelete

~Doakan Jue capat kaya and banyak duit yea..muahahahaha~

~Tolong Jue click ye all..LOVE u more~