Sunday, March 31, 2013

~Happy Birthday~



Saya ada mata tapi tak selalu dapat melihat awak..saya ada tangan tapi tak selalu boleh jaga awak..tapi saya ada hati..yang sentiasa mendoakan kebahagian awak..walaupun awak dah pun melupakan saya..salam ulang tahun..moga selalu bahagia dan dirahmati Allah SWT..tak mudah untuk melupakan awak..sakitnya hanya DIA yang tau..eppy besday yea...enjoy ur life ahead..really miss u so much!!!! maafkan saya..saya tak punya kekuatan untuk msg/whatsaap awak for besday wishes!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s::trully doakan saya all..saya sangat takut untuk menghadapi hari esok..moga ianya menjadi rezeki saya..saya akan buat yang terbaik..InsyaAllah!!!!
 
 
 
 


5 comments:

  1. jgn takut hadapi hari esok dan hari2 sterus2nya

    ReplyDelete
  2. Tenku butang..thanks...InsyaAllah..:-)

    ReplyDelete
  3. Jue, Wina pun takut menghadapi hari-hari mendatang.

    Langkah perlahan-lahan dan setapak-setapak. Apapun marilah kita minta kekuatan daripada Allah.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. Nina Az..thanks dear..InsyaAllah..i will..:-)


    Wina..emmmm kan..xjemu2 minta dari-NYA..moga dberi kukuatan dan ketabahan hati slm menempuh apa jua rintangan..:-(

    ReplyDelete

~Doakan Jue capat kaya and banyak duit yea..muahahahaha~

~Tolong Jue click ye all..LOVE u more~