Wednesday, January 30, 2013

~ Segala jenis bapakToksin~


Assalamualaikum..hari nie kita nak share pasal toksin-toksin yang ada kat dunia nie..opssss...xkanla sampai dunia kan..nie nak cite pasal toksin-toksin hok duk ade dalam badan kita..ohoooo memang sgt banyak la toksin-toksin nie.

Toksin nie biasanya dari persekitaran, makanan kita,pendek kata setiap dari kita akan ada toksin dalam badan..yg bezanya samade sikit atau banyak. Sekarang nie bermacam-macam jenis produk ada untuk kita nyahkan toksin-toksin yang bermaharajalela dalam badan kita nie hancur kan..so pilihan ada kat tangan masing-masing..samada nak biarkan kunun-kunun buat xtau la kan..pastu menegeluh tahap kesihatan asyik merosot. Cari punca masalah..kemudian cari ubat k..hidup cuma sekali..hargai apa yang Allah bagi.

Bagi kite..kite pilih pakai pelekat kaki jeak..senang dan mudah..bg yang duk takut-takut nak makan macam-macam jenis ubat tu kan..bolehla cuba pelekat kaki nie..it's really simple..just tampal kat tapak kaki..makesure la kaki kering..seelok-eloknya..pakai time nak tido..coz pelekat nie kena pkai sekurang-kurangnya 6jam..so better pakai masa tido la kan..ha bangun jeak pagi-pagi..lihatla kesan cam kite punya nie..segala jenis bapak toksin ada k..hitam & kotor.

day 1st
 
day 2nd
 
 
 
 
Siptom terlebih toksin
 
Cepat terasa letih tanpa sebarang sebab, susah bangun tidur dan bahagian keliling mata gelap.
 
Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengah, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
 
Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi, sinus, berat badan meningkat, kehadiran selulit, masalah jerawat dan banyak lagi. 
 
 
 
 
 
 
p/s: Mencegah lebih baik dari merawat..so sayangila tubuh badan sendiri k..:-)
 
 
 
 
nak dapatkan pelekat kaki..jengahla blog nie k..:-)
 

4 comments:

  1. dlm badan kita mmg banyak baham toksid..ini adalah hasil pemakanan kita seharian...pelbagai jenis bahan makanan yg diproses menggunakan bahan kimia yg boleh menggugat kesihatan kita...ia akan menganggu kesihatan kita secara berterusan selagi bahan toksid ini tidak di keluarkan dlm sistem dlm badan ...berbagai2 kaedah yg diperkenal utk menghapuskan bahan toksid ini...oleh itu sama2lah prihatin ttg hal ini demi kesihatan sendiri...

    ReplyDelete
  2. Yup mayang..banyak kan toksin dalam badan jue...huuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

~Doakan Jue capat kaya and banyak duit yea..muahahahaha~

~Tolong Jue click ye all..LOVE u more~