Monday, November 19, 2012

~Save Palestin..DOA!!!!~


Assalamualaikum..salam untuk sahabat-sahabat tersayang..moga selalu dibawah rahmat dan kasih sayang Allah..kita disini...aman dan bahagia..tiada kekhuatiran..boleh beribadah dengan penuh rasa selamat..tapi sebaliknya nasib saudara-saudara kita dibumi anbiya..hanya Allah SWT yang tahu.
 
 
Hari nie dah masuk hari kelima..saudara-saudara kita dibumi Gaza, Palestin dicabul hak kehormatan..diperangi..ditindas..even kita tak mampu atau tak berdaya utk berbuat apa-apa..sy mohon jasa dan belas kasihan sahabat-sahabat semua..utk mengirim doa utk mereka..doa adalah segala-galanya saat dan ketika ini..jgn lupa setiap kali lepas solat..tolongla berdoa utk keselamatan dan keamanan mereka..moga mereka terus tabah dan cekal dalam menghadapi segala dugaan dan cabaran..mereka adalah insan terpilih..utk mati SYAHID..BERJIHAD utk agama Allah..SYURGA la ganjarannya..amin3.
 
 






 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s::Ya Allah..bilakah kekejaman israel laknutallah akan berakhir????semuanya akan terjadi..InsyaAllah satu masa..DOA DOA DOA..itu adalah segala senjata!!!

3 comments:

  1. sama2lah kita mendoakan keselamatan rakyat palestin moga mereka semua diberi kekuatan semangat utk menghadapi ini semua...amin..

    ReplyDelete

~Doakan Jue capat kaya and banyak duit yea..muahahahaha~

~Tolong Jue click ye all..LOVE u more~